Náš tip

Proměňte svá alba ve fotoknihu!
Ideální jako dárek nebo jen tak na památku.
Levně, rychle, jednoduše.

Prodám Aero 662, rozebrané na renovaci, před lety opískované. Vzácné čtyřsedadlové provedení karoserie, nezrezlá a nepobouchaná. Dobová úprava brzd na přední nápravě. Všechny díly co máme jsou na fotkách, k vidění v Praze, cena 98 000,-
Telefon 606 29 59 57
více  Zavřít popis alba 
  • říjen 2013 až březen 2014
  • 825 zobrazení
  • 0
  • 00
Soused prodává tuhle Š130L. Je pssaná na jeho stále žijícího otce, technika, takže předposkládám slušný technický stav. Je to rok 1987, pětikvalt, STK do 8/2012, na tachometru je 25 566 (takže nejspíš 125 566km), zánovní pneu Barum Polaris najeto pár set km, před dvěma lety nová hlava, baterka 2 roky každý měsíc dobíjená, povinné ručení placené. Auto chytá okamžite a bez problémů odjede, neměl by být problém s běžným provozem. Kontakt na mě "petr.chaura(zavináč)seznam.cz" V garáži je i několik krabic s náhradníma dílama, je potřeba to ale protřídit.
více  Zavřít popis alba 
  • 25.11.2012
  • 681 zobrazení
  • 0
  • 00
Z nedostatku času a prostoru se bohužel musím zbavit svých Taunusů, a všeho co k nim náleží. Na prodej je tedy: Vínová Ghia V6 2,0, převodovka manuál pětikvalt, opravdu parádní karoserie. Najeto asi 160 tis. Zdravé prahy i nosníky, minimálně opravované A sloupky a přední podběhy. Jsem druhý majitel, dovezl jsem si ho z Německa. Během prací mě šroťáci vybrali garáž, zmizely chromované nárazníky a tažné zařízení, k autu dám z jiného vozu bohužel lehce ohnuté (viz foto). Ghia kola samozřejmostí (mám 3 sady). K autu jsem si připravil motor 2,9 V6, je na prodej také zvlášť. Červeno-bilý taunus je 1,6 s 2,0 motorem, vystudoval jsem s ním a byl provozně v pořádku. Kastle horší, ale je v něm automatový chladič po totální GO, 4q automat a k němu na zakázku dělaná kardanka (nový kříž, kratší trubka, profipráce z firmy Kardanservis). Interiér běžné eLko. Tohle všechno je ideální na postavení hezkého 2,9 Taunuse Ghia s automatem (což byl můj cíl, ale už vím že to nikdy nestihnu). Dále mám minimálně jednu v6 zadní nápravu, sadu dveří MK5 a MK4, kompletní zelenkavý interiér Mk5 Savoy z roku 81, a další díly.
více  Zavřít popis alba 
  • 27.5.2012
  • 595 zobrazení
  • 0
  • 00
Dovolená v létě 2009, na ostrově Šolta. Co tam Chorvati přivezli, už tam zůstalo, tedy ráj vraků. Mraky licenčních Renaultů, jeden nádherný Opel Kadett a krásný Taunus. Holt jim to tam nerezne.
více  Zavřít popis alba 
  • srpen 2009
  • 581 zobrazení
  • 1
  • 00
Taunus MkIV po důchodci na prodej. Je nádherný... na první pohled. Potom je to katastrofa. Auto, o které se invalidní majitel pečlivě staral dvacet let. Cokoli se s ním stalo, tak odvezl do servisu. Jenže, tam ti idioti vzali jen štětku asfaltu a auto zapatlali další vrstvou, i s tou ukrytou korozí. Výsledek je, že auto je naleštěné a krásně čisté, ale tím prahem co byl v servisu pravidelně ošetřovaný Rezistinem jsem propadl po lehčím zatlačením palcem. Vevnitř samozřejmě nebylo po Rezistinu ani stopa. Prostě tomu pánovi vesele vešeli bulíky na nos. Bylo mě jich líto obou, majitele i toho auta.
více  Zavřít popis alba 
  • 18.1.2011
  • 573 zobrazení
  • 0
  • 00
2 komentáře
  • 7.12.2012
  • 562 zobrazení
  • 0
  • 22
První ochutnávka fotek z letošního ročníku! Další fotky nahraju až mě přijdou od letošního oficiálního fotografa, který postupně projížděl celou trať a fotil vše kolem sebe. To by mělo být do cca 15. července.
Tyhle fotky fotila Hanka (ještě jednou díky), částečně na startu a pak hlavně na Kořenovském nádraží na PK6 s drezínkou.
Úkol byl jednoduchý, rozjet drezínu od výhybky, na předem určeném místě přestat "pumpovat" a dojet setrvačností na další určené místo. Co metr nepřesnosti, to trestný bod. Od pořadatelů vím že to šlo hladce, jen pan Košárek se rozhodl odjet směrem "točna - depo".
více  Zavřít popis alba 
8 komentářů
  • leden 2007 až červen 2011
  • 546 zobrazení
  • 1
  • 88
Sobotní podmračené dopoledne u kamaráda bylo využito k odvozu tří strojů Škoda na místní vrakoviště. Vzhledem k jejich pojízdnosti se holky naposledy v životě proběhly po poli v akční demoliční derby. Po dvou hodinách byly tři stroje se svorně vařícími motory odloženy k věčnému odpočinku, budiž vám vysoké pece lehké.
více  Zavřít popis alba 
  • 6.11.2010
  • 443 zobrazení
  • 0
  • 00
V sobotu 25. září proběhl druhý ročník "Podzimního čmoudění", letos pod taktovkou Rosti Procházky. Start, cíl a spaní v kempu v Černé Louži, ubytování v chatkách, večeře a snídaně tamtéž. Ještě jednou díky pořadateli za promyšlenou akci.
více  Zavřít popis alba 
  • 25.9.2010
  • 408 zobrazení
  • 0
  • 00
  • 30.9.2013
  • 391 zobrazení
  • 0
  • 00
Cestou domů jsme jeli okolo Verdunského bojiště. Pár fotek z pevnosti Douaumont, Bodákového zákopu a hřbitova.

Krátké info o pevnosti: Po válce v roce 1870 která připravila Francii o Alsasko a o část Lotrinska, vojenský inženýr Séré de Rivieres vypracoval plán na obranu hranic. Na perimetru 40km okolo Verdunu nechal postavit 38 pevností a objektů. Mezi stavbami této obranné linie vynikala pevnost Douamont jako největší a nejsilněji vyzbrojená.

S její stavbou se začalo ihned v roce 1885 a dokončení se dočkala na konci roku 1913. Pevnost se rozkládá na třech hektarech a její délka je 400 metrů a má několik kilometrů podzemních chodeb a dvě podzemní podlaží. Strop má tloušťku 6 metrů (je z vrstev kamene, písku, speciálního betonu a zeminy). V roce 1916 na pevnost dopadlo 800-1400 střel a granátů. Pouze francouzkým střelám ráže 400 mm a německým ráže 420 mm („Tlusté Berty“) se dařilo prorážet díry v opevnění.

Pevnost mohla ubytovat okolo 800 mužů, ale v roce 1916 jich tam přebývalo až 3300. Francouzký generální štáb ztratil důvěru v pevné fortifikace, protože byl presvědčen že vítězství lze dosahnout pouze ofenzívou. Zničení francouzko-belgických pevností na Máse v roce 1914, které podlehly mohutným německým rážím, tyto názory jen potvrzovalo. Proto byl 5. srpna 1915 stanoven dekret, který povoloval posádkám opustit pevnost.

Dne 25. února 1916 zaútočili Němci na pevnost Douamont s cílem přesunout své bojové linie na vzdálenost asi 600 m od pevnosti. Překvapeni klidem, který vládl v těchto končinách, pokračovali v postupu. Podařilo se jim proniknout do příkopu a dostat se přístupových chodeb. Sedmapadesát vojáku, kteří obývali pevnost, bylo zajato. Ztráta pevnosti, důležitého opěrného bodu, pozorovatelny a útočiště měla obrovský materiální a morální dopad. Ale Francouzi se nevzdávali naděje dobýt pevnost. Pět francouzkých divizí, z toho tři v čele, mělo za několik hodin vyčistit terén, který Němci těžce dobývali po dobu osmiměsíčních bojů. 24. října 1916 se koloniálnímu marockému pluku, součásti Manginovy divize, podařilo dobít pevnost zpět.

Pevnost sloužila k přechodným pobytům a odpočinku pěšáků, kteří šli do bitevních linií. Bylo to jediné místo kde si útvary mohly odpočinout, aniž by jim hrozilo nebezpečí. Pochody byly tak namáhavé, že vojáci přicházeli do pevnosti ve stavu úplného vyčerpání. Opustit pevnost bylo složité. Francouzké dělostřelectvo kontrolovalo palbou východy z pevnosti. Proto začali Němci budovat podzemní chodbu, která měla snížit ztráty při příchodu a odchodu z pevnosti. Na konci října bylo dokončeno pouhých 60 metrů. Po znovuzískání pevnosti prodloužili Francouzi chodbu na 250 metrů na jih od zadního vchodu. Na jejím konci se nacházel pěchotní vchod do pevnosti, který byl nedávno vyčištěn a uvolněn.

Osmého května 1916 byl život v pevnosti, kterou v tomto období okupovali Němci otřesen nepředvídatelnými okolnostmi. V šest hodin ráno došlo k velmi silnému výbuchu ve skladišti granátů, který zapálil skladiště plamenometů. Ztráty na životech byly značné, proto Němci začali pohřbívat své mrtvé mimo pevnost. Ale protože neustále nacházeli další mrtvá těla, velitelství rozhodlo, že se uloží do kasemat, které pak zazdili. Z 800 až 900 vojáků, kteří padli, je zde pohřbeno 679.

Boje o Verdunské pevnosti skončily až počátkem ofenzívy na Sommě, která Německu odčerpala vojáky. Na každé straně padlo více jak půl milionu vojáků.
více  Zavřít popis alba 
  • 6.2.2011
  • 358 zobrazení
  • 1
  • 00
  • 20.12.2011
  • 345 zobrazení
  • 0
  • 00
Aneb Pyšelské sysláty z půdy. Původní, nikdy nenačatý set k upletení vlastního koberečku.
více  Zavřít popis alba 
  • 30.1.2012
  • 316 zobrazení
  • 0
  • 00
Poslední služební cesta s mým minulým zaměstnavatelem. Cíl "Kick-off" meeting ve Španělském Alicante, projekt "Comet" v zámci Sedmého vývojového a výzkumného rámcového programu EU. Příjemná akce, potkal jsem tam kamaráda Pákistánce z Brandenburské Univerzity a slušně se s ním zrubal. Myslím že mě tyhle lidi budou chybět. Tímto se loučím s firmou Nisaform s.r.o., vzhůru do nezaměstnanosti! :-)
více  Zavřít popis alba 
  • září 2010
  • 278 zobrazení
  • 0
  • 00
O víkendu jsem rozřezal dědův samodomo traktůrek. Jednak se mě tím uvolnilo místo, jednak jsem z něho vytěžil povícero součástek historických strojů. Děkuji Zbyňkovi za práci s rozbrušovačkou a sousedům za trpělivost :-D
více  Zavřít popis alba 
  • 26.3.2011
  • 269 zobrazení
  • 0
  • 00
Ostrovid Rys není zvíře i když duši zřejmě má. Je to 40 let stará Škoda 100, kterou jsme s kamarádem koupili před pár hodinama v jedné vesničce u Třebíče. Ostrovid Rys nás oba překvapil tím v jak krásném mechanickém stavu se dochoval a tím, jakou chuť do života projevuje jeho maličký motor i po 150 000 najetých kilometrech.
Tato galerie ale nebude o Ostrovidovi, ale o přírodě kolem něj během cesty do jeho nového domova.
více  Zavřít popis alba 
  • 21.10.2010
  • 265 zobrazení
  • 0
  • 00
Fotky od p. Kellnera, krom jiného velice hezké momentky z PK 4 "Jízdy zručnosti s vlastním vozidlem".
více  Zavřít popis alba 
  • 30.6.2012
  • 251 zobrazení
  • 0
  • 00
Podzimní Sosnění proběhlo stejný víkend jako Čmoudění. Stavil jsem se tam v neděli po obědě cestou na Prahu. Byla zima, jemně pršelo, a tak se závodníci rozprchli somů. Zůstalo pár otužilců co se honili po trati a zkoušeli jak moc to klouže. Lehce přidrzle jsem se nacpal ke kamarádovi do 25 let starého Porsche 911 Turbo (300 hp). Víc jak dvojku se na okruhu nepodařilo zařadit, při přidání plynu se nejdřív nestalo nic (turbodíra) a pak to začalo opravdu hodně svižně upalovat. Málo kterou zatáčku jsme projeli čumákem napřed, na té vodě to bylo dost za hranicí adheze. Paráda!
A pak jsem dostal asi dárek k vánocům či co, mohl jsem se nasoukat do "RULO". Nacpali mě do gumového rybářského pláště a vypůjčené integrální přilby a vyzazili jsme na trať. RULO je domadělaný supersport/závoďák z padesátých let. Podvozek nejspíš kořistní KdF (podle těch strašlivých klikových náprav), motor BMW 315, šestiválec 1500 ccm. Racingové gumy Kudrnáč 5.25 x 16 co bych je obul tam na dýchavičnou tatru, to vše zabalené do karoserie z duralového plechu. Sedačka tak na půl zadku, žádné madla na držení, přední kolo mě lilo vodu do obličeje, zadní masírovalo hlínou a trávou když jsme vlítli do kulis. Levou botu mám prolitou olejem z převodovky, koleno omlácené od řadící páky, kalhoty plné fleků od včecho co z motoru lítalo, obličej napůl spařený horkou vodou z chladiče. NESKUTEČNÝ zážitek! :-) Kloubouk dolů pokud s tímhle někdo závodil, nedejbože vyhrával.
více  Zavřít popis alba 
  • 26.9.2010
  • 249 zobrazení
  • 0
  • 00
Kamarád mě vylákal na kajak na Mohelku. Jarní tání zvedlo průtok jinak apatického potoka. Nastoupili jsme ve složení Dan, Jura, já a záchranný team Jaruška. Byl mě zapůjčen kajak značky "Necky", pádlo, helma, šprajda, bunda, a neopren s jedním neplánovaným otvorem navíc. Ze začátku jsem měl troško obavy, na plasťáku jsem v životě neseděl, a s kajakem jako takovým odjel jen pár temp na voleji na Jizeře. Obavy byly zbytečné, a celkově to byla velmi vydařená akce.
více  Zavřít popis alba 
  • 30.3.2010
  • 245 zobrazení
  • 0
  • 00
Kluci z Huntířova pořádali 28-29 srpna setkání Čs a zahraničních motorek. Protože jsem si vzal Babču (litrové BMW) a byl jsem nejrychlejší tak jsem kolonu vždycky předjel a fotil. Bohužel bylo pod mrakem tak je většina fotek tmavá.
více  Zavřít popis alba 
  • 29.8.2009
  • 231 zobrazení
  • 0
  • 00
Kombinace malých zkušeností řidiče a silného auta klasické koncepce (2.9 benzín) způsobila rychlovýrobu nového vjezdu do zahrady nejmenovanému chalupářovi v jižních Čechách. Granada po sklizni mrkve zastavila až u bazénku. Zajímavé je že to přežily oba chladiče, takže s tím chlapci ještě vycouvali a odjeli domů. Zeď pak oba spolupachatele brigádně vystavěli znovu, Granny šla na díly, přeci jen jí to ohlo čumáček.
více  Zavřít popis alba 
  • 5.7.2009
  • 230 zobrazení
  • 0
  • 00
Lila je můj poslední motopřírůstek. Nejspíš rakouská Austro-Omega tak z roku 1928. Minulý víkend byla po téměř 70-ti letech oživena, když jsem jí vzal na kratinkou soutěž do Josefova Dolu. Jezdí krásně.
více  Zavřít popis alba 
  • 16.7.2011
  • 210 zobrazení
  • 0
  • 00

Nebyla nalezena žádná alba.

Aktivní od

20. července 2009

Pohlaví

neuvedeno

Datum narození

neuvedeno

Webová adresa

neuvedeno

Moji fanoušci na Rajčeti (sledují mě)

reklama